
تاکتیکهای بازاریابی درون گرا با توجه به اینکه شرکتهای تجارت الکترونیک، خدمات آنلاین و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به دنبال افزایش دید خود در فضای دیجیتال هستند، محبوبتر میشوند. استراتژیهای بازاریابی درون گرا به مجموعهای از رویکردها اشاره میکنند که به جای اینکه خودتان روی تبدیل آنها کار کنید، برای شما سرنخها به ارمغان میآورند.
داشتن یک استراتژی بازاریابی درون گرا موثر به شما کمک می کند تا نوع مناسبی از مخاطبان را جذب کنید، آگاهی از برند را افزایش دهید و سرنخ ایجاد کنید. قبل از اینکه مشا از انواع بهترین روش های استفاده از بازاریابی درونگرا در سایت جدید استاده کنید، باید تجربه خرید آنلاین برای مشتریان را بدرستی در وبسایت اجرا کنید و سپس با کمک قیف بازاریابی درونگرا کاربر هدف خودتان را جذب کنید.
در اینجا برخی از رایج ترین انواع روش های بازاریابی درون گرا برای یک وب سایت جدید آورده شده است.
1. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مهم ترین رویکردها در بازاریابی درونگرا است. سئو شامل بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است تا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط مرتبط با کسب و کار یا محصول شما بالاتر ظاهر شود. این می تواند با ترغیب کاربران به کلیک بر روی سایت شما هنگام جستجوی چیزی مرتبط با آنچه شما ارائه می دهید، ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.
یک استراتژی سئو موفق باید شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی مورد نظر شما، بهینه سازی روی صفحه مانند استفاده استراتژیک از عناوین و متا تگ ها، ایجاد محتوای با کیفیت، ایجاد بک لینک از سایت های معتبر و افزایش تعامل با پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشد.
2. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها برای هدایت سرنخ های واجد شرایط هستند. همچنین با به اشتراک گذاشتن اخبار، بهروزرسانیها و بینشهایی در مورد آنچه در صنعت یا شرکت شما اتفاق میافتد، این یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن کاربران با نام تجاری شما است. رسانههای اجتماعی پلتفرمهایی را فراهم میکنند که شرکتها میتوانند مستقیماً با مخاطبان هدف خود به سرعت و به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند، در حالی که در هر مرحله از راه روابط ایجاد میکنند.
تاکتیکهایی مانند ارسال پیامهای مستقیم به دنبالکنندگان فعال در پلتفرمهای خاص یا پاسخ سریع به نظرات و سؤالات میتواند گامهای خوبی در جهت تقویت روابط با مشتری باشد و در عین حال به شما کمک کند تا از طریق رشد ارگانیک به مشتریان جدید دست پیدا کنید، مانند اشتراکگذاری محتوایی که با مخاطبان هدف طنینانداز میشود یا شروع کمپینهای هشتگ. که منافع پیروان را در فرآیند قیف فروش پایین می آورد.
3. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا شامل ایجاد محتوای جذاب در مورد موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات یک شرکت برای جذب بازدیدکنندگان با نتایج جستجوی ارگانیک از موتورهای جستجو مانند Google یا Bing، خود تبلیغی در شبکههای اجتماعی و استفاده از منابع خارجی از وبسایتهای شخص ثالث است. سایت های معتبر، برای کمک به ایجاد اعتماد در میان مشتریان بالقوه ای که در جستجوی اطلاعات آنلاین هستند. بازاریابی محتوا اغلب با شیوه های سئو همراه است، اما لازم نیست متقابلاً منحصر به فرد باشد.
در حالی که SEO اساساً در داخل انجام می شود، محتوای با کیفیت بالا نیز نیاز به تحقیق کامل قبل از ایجاد دارد که می تواند منجر به هزینه های کمتر در مقایسه با راه حل های سنتی خروجی مانند تبلیغات تلویزیونی یا کمپین های پست مستقیم و همچنین بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر در طول زمان شود. عمر ذخیره سازی طولانی بسته به آن. در ژانر و قالب مورد استفاده (وبلاگ های سال جاری در مقابل مقالات فوری فقط ساعت ها گذشته است).
در نهایت اگرچه به خوبی با حقایق ارزشمند و نکات مفید در داخل طراحی شده است. مضمونی منظم با عناوین و عبارات کلیدی توصیفی پراکنده در سراسر. کاملاً متناسب با بخش مخاطب و جمعیت شناسی بازار است. جلا داده شده در سراسر – مطمئناً حتی مدتها پس از اینکه برای همیشه در جایی در سراسر وب پست شد، توجه را به خود جلب خواهد کرد!
4. جستجوی صوتی بهبود یافته
بهینهسازی جستجوی صوتی، فناوری رابط زبان طبیعی را – که معمولاً با آمازون الکسا یا Google Home مرتبط است، در وبسایتها و برنامهها ادغام میکند، به طوری که کاربرانی که به دنبال اطلاعات هستند، میتوانند به جای تایپ پرسوجوها در یک جعبه متن، فرمانهای صوتی را مانند جعبه جستجوی استاندارد موتور جستجوی جستجو کنند.
به عنوان نوار Google مرورگر وب کروم در بالای صفحه نمایش صفحه اصلی در تقریباً همه پلتفرمها دستگاههایی که از طیف وسیعی که روی دسکتاپ/لپتاپ اجرا میشود پشتیبانی میکنند، معمولاً تلفنهای همراه همیشه روشن و تبلتها اکنون بخش کاملی از صحنه دیجیتال آنلاین امروزی که در آن استفاده از ادغام آن هنگام مطالعه و سپس به کارگیری به طور خاص هوشمندانه بهینه سازی شده بهترین کار را انجام می دهد و امکان مکالمه راحت و کارآمد را بین پرس و جوهای ماشینی و پاسخ های انسانی در اینجا فراهم می کند در را به روی فرصت های بی پایان باز می کند.
جمع بندی
در این مطلب در مورد مهمترین عناصر بازرایابی درونگرا صحبت کردیم. این کانال های ارتباطی با مشتریان، به تنهایی می توانند تعداد بسیار زیادی از کاریران هدف شما را به سمت سایت جدید شما هدایت کنند. همچنین هر کدام از این روش ها دارای استراتژی های مختلفی هستند. شما باید بهترین استراتزی را با توجه به بودجه، اهداف، کاربر هدف و موارد دیگر بررسی کنید.