بازاریابیکسب و کار

25 نکته و 15 مرحله برای طراحی استراتژی بازاریابی آنلاین موفق

40 موضوع ارتباطی برای برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی از طریق دیجیتال مارکتینگ

در بخش زیر 25 نکات مهم برای بهترین بهره از استراتژی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ بیان می‌کنیم و در ادامه 15 مرحله برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال مارکتینگ موفق شوید را برای شما با توجه به یک استراتژی بازاریابی آنلاین موفق از برندهای موفق آنلاین جهان روشن خواهیم کرد.

مهم‌ترین نکات برای موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال

1. به حداکثر رساندن حضور رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید
2. استفاده از تبلیغات دیجیتال برای افزایش آگاهی از برند
3. توسعه وب‌سایت پاسخگو برای موبایل برای مخاطبان گسترده‌تر
4. تقویت روابط مثبت با مشتریان موجود
5. استفاده از اینفلوئنسرها برای بهبود قرار گرفتن در معرض
6. بهینه‌سازی روش‌های SEO برای افزایش دید
7. ایجاد استراتژی‌های بازاریابی محتوای منحصربه‌فرد برای متمایز شدن از رقبا
8. پیاده‌سازی استراتژی‌های Omnichannel برای یک تجربه کاربری جامع
9. تولید سرنخ‌های باکیفیت با استفاده از شناسایی بخش‌های هدف
10. تجزیه‌وتحلیل داده‌های مشتری برای تنظیم دقیق استراتژی‌های فروش
11. ادغام تاکتیک‌های بازاریابی ایمیلی در استراتژی کسب‌وکار
12. پاداش دادن به برنامه‌های وفاداری برای افزایش حفظ و ارزش مادام‌العمر مشتریان
13. استفاده از تست A/B برای شناسایی استراتژی‌های پیام‌رسانی مؤثر
14. ایجاد کمپین‌های بازاریابی مجدد برای بازپس‌گیری مشتریان ازدست‌رفته
15. ایجاد شیوه‌ها و خط مشی‌های خدمات مشتری مؤثر
16. توسعه برنامه و استراتژی بازاریابی تلفن همراه
17. اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری از کمپین‌ها و تبلیغات آنلاین
18. بهینه‌سازی زمان بارگذاری وب‌سایت برای بهبود عملکرد
19. کاوش در فناوری‌های نوظهور و تمرین راه حل‌های تطبیقی
20. استفاده از تبلیغات بین پلت فرمی برای گسترش دسترسی
21. افزایش مشارکت از طریق تاکتیک‌های رسانه‌های تعاملی
22. ایجاد پیام‌های تأثیرگذار برای تبلیغات ویدیویی
23. همگام با روندها و مقررات فناوری
24. جمع‌آوری بازخورد عملی از نظرسنجی‌ها
25. استفاده از استراتژی‌های اینفلوئنسر و میکرو اینفلوئنسرها

 

هشدار در هنگام خرید اینترنتی: نکته برای خرید امن آنلاین که از آن اطلاع ندارید

 

15 مرحله برای موفقیت در استراتژی بازاریابی آنلاین

1. طراحی سایت:

بر ایجاد یک وب‌سایت مدرن و آسان با ظاهر و احساس حرفه‌ای تمرکز کنید. پایه و ستون حضور در دنیای آنلاین داشتن یک سایت است.

2. یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی:

با ایجاد کمپین‌ها و پست‌های جذاب برای افزایش دید، از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی موجود استفاده کنید. از ظرفیت اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند: تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و واتساپ به خوبی استفاده کنید.

3. تبلیغات پولی:

استفاده از روش‌های تبلیغات پولی برای هدایت ترافیک هدفمند بیشتر به وب سایت. استافده از یکتانت، مدیااد، رپرتاژ خبری، گوگل ادز و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بهترین استفاده را ببرید.

4. بازاریابی محتوا:

محتوایی با کیفیت بالا، مرتبط و آموزنده بسازید تا توجه مخاطب را به خود جلب کرده و علاقه ایجاد کنید. محتوا در آینده ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای فروش به کاربران خواهد بود.

5. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO):

بهینه‌سازی محتوا، عناوین، توضیحات و تصاویر صفحات وب‌سایت برای بهبود دید آنها در رتبه‌بندی موتورهای جستجو. سئوی سایت از مهمترین بخش‌های موفقیت یک کسب‌وکار در درازمدت خواهد بود.

6. بازاریابی ایمیلی:

استفاده از کمپین‌های ایمیل برای تعامل مستقیم با مشتریان و تشویق آنها به انجام اقداماتی مانند خرید، ثبت‌نام در خدمات یا خبرنامه.

7. تجزیه‌وتحلیل وب:

ردیابی رفتار بازدیدکنندگان در وب‌سایت با استفاده از ابزارهای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها مانند Google Analytics برای درک ترجیحات مشتری به‌منظور بهبود تجربه آنها با خدمات و محصولات شرکت.

8. مدیریت حضور آنلاین:

از طریق طرح‌های روابط عمومی، کمپین‌های آگاهی از برند و تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، یک حضور دیجیتالی قوی برای آژانس وب ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند به‌راحتی در مورد خدمات خود به‌صورت آنلاین و همچنین زمانی که حضوری ملاقات می‌کنند یا صحبت می‌کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. تلفن، ایمیل، چت و غیره.

9. مدیریت بررسی‌ها و توصیفات:

اعتماد مشتریان بالقوه را از طریق بررسی‌های مثبت در پلتفرم‌های بررسی مختلف از جمله تلگرام، اینستاگرام، گوگل بیزینس، فیسبوک و موارد دیگر افزایش دهید، همچنین از طریق وبلاگ‌ها، فهرست‌های ایمیل، پادکست‌ها، اینفلوئنسرها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر، اظهارات مشتریان را مدیریت کنید.

10. شخصی‌سازی برند و ارتقای تصویر:

راه‌های خلاقانه‌ای برای ایجاد وفاداری به برند بیابید و در عین حال شناخت آنلاین کسب‌وکار خود را از طریق تبلیغات مرتبط، طراحی بنرهای عالی، مدیریت هویت سازمانی (طراحی گزارش سالانه) و نقل قول‌های الهام‌بخش پراکنده در بسیاری از سایت‌ها افزایش دهید. محتوایی که تولید می‌کنید به‌طور مرتب ارزش‌های داخلی‌تان را بازبینی می‌کند تا پیام خود را همیشه به‌طور دقیق نشان دهید.

 

آیا در مورد بازاریابی درونگرا اطلاعی دارید: روش های اصلی اجرای بازاریابی درون گرا برای یک سایت جدید

 

11) بهبود نرخ تبدیل:

شناسایی مناطقی که نرخ تبدیل نیاز به بهبود دارد، مانند بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب از طریق اتخاذ ارائه‌دهندگان میزبان سرور سریع‌تر یا ویژگی‌های تجارت الکترونیک برای مشتریان مانند جریان سریع پرداخت، حذف مسائل مربوط به رها کردن سبد خرید از طریق آدرس‌های مناسب، فرآیندهای تأیید شده و غیره به ترتیب

12) تبلیغات و هدایای ویژه:

فرصت‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد را در صورت نیاز همراه با هدایای متفکرانه دوره‌ای مانند تخفیف‌های فصلی/پیشنهادهای جشن یا قرعه‌کشی‌های خوش‌شانس با نرخ‌های تخفیف تضمین‌شده، استراتژی سازی کنید.

اما زمانی که مشتریان در مورد ساختار قیمت‌گذاری بازخورد خود را در مورد نوع خدماتی که در ابتدا از آن‌ها خواسته می‌شود، پاسخ‌دهی کنید.

13) بهبود تجربه کاربر تلفن همراه:

صرف زمان برای بهبود عملکرد مرور صفحات وب شما از طریق تلفن همراه، بسیار کاربردی و دارای اهمیت بالایی است. زیرا امروزه بیشتر اوقات کاربران آنلاین، روی صفحه نمایش تلفن‌های همراه/تبلت‌ها انجام می‌شود که منجر به اهداف بالاتری برای جمع‌آوری تاکتیک‌های استراتژی بازاریابی آنلاین برای هر نوع دستگاهی که کاربران می‌توانند داشته باشند (اندروید/اپل) است.

تا اطمینان حاصل شود که هر پاسخ قابل کلیکی که از این پاسخ‌ها می‌شود، کاربران را از طریق تعاملات مورد نیاز برای هر صفحه پیمایش شده به سمت مسیرهای واقعاً مرتبط می‌برد.

14) تشکیل کمپین‌های هدفمند مجدد:

تلاش مداوم برای ایجاد کمپین‌های استراتژیک و هدف‌گیری مجدد که به یادآوری فرصت‌های ازدست‌رفته مشتریان بالقوه کمک می‌کند و در عین حال بر علایق خاصی که قبلاً شناسایی شده‌اند و نمایش داده نشده‌اند تأکید می‌کنند، حتی اگر نیاز به ارائه راه‌حلی متناسب با محصولات سفارشی داشته باشند. سپس تحویل داده شد تا در صورت لزوم به جلو حرکت کند. با تشکر از نمایه‌های کاربر عمومی که من در اینجا به‌طور کلی متوجه شدم!

15). اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی:

بهره‌مندی از اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی از نتایج فرآیند ساده‌سازی شده تلاش‌های کاربر برای رسیدن به خواسته‌های او است، که برای لذت بردن از یک تجربه دلپذیر بدون دخالت نیروی انسانی در سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا